merhabalar , bir şey sorabilir miyim acaba 🙏🏻 benim kızım 9aylık ama aşırı anlamsız sesler çıkarıyor , yani tekrarlayan sesler degil (bababa mamama) tarzı degil.. hani ıh ıh ıh ıııııı tarzı…bir de mesela şuan nesneler arasındaki ilişkiyi anlamdıramıyor..getir götür ver tarzı basit komutları anlıyor gibi ama yapmıyo, jest ve mimikleri ile sevimlilik yapmaz işaret ettiğim şeylere bakmaz. Kendi de istediği bir şeyi işaret ederek göstermez acaba norm mi 9aylık anneler bakabilir mi