Bikaç sorum olucak kızlar şimdi hamileyken 38. haftamda doktorum alttan muayene yapmıştı açıklık var mı yok mu diye o sırada çok afedersiniz koku vardı doktorda fitil yazdı verdi onu ben o zamanlarda alıp kullanmadım zaten evlenmeden önce de ve halen devam eden akıntım var çok rahatsız ediyor beni gün içerisinde doğumdan sonrada fazlalaştı şimdi sorularım şöyle ki
muayeneden çok korkuyorum alttan muayenede bile kendimi çok sıkmıştım sadece şikayetimi söylesem ilaç yazarlar mı
Aile hekimi bu tür ilacı yazar mı
Bir de bu tür ilaç alımı hamile kalma riskini yükseltiyormuş doğru mu
cevaplarınızı bekliyorum