Annişler bebeğim 6 aylık oldu izmirde yaşıyoruz. Daha yeni soğuklar geldi. Pek dışarı da çıkmıyoruz. Annemin ördüğü bi tulum var onu giydiriyodum mont niyetine ama şimdi az gelecek gibi geldi. Ama astronota da para vermek istemiyorum. Lcw nın 2.5 togluk uyku tulumunu mont diye kullansam olur mu acaba diye düşünüyorum. Aslında yün örgü tulumunu giydiğinde pusetin içinde olduğu için hep çok sıcak çıkıyo içinden bebem ama gene de üşür diye tedirgin oluyorum. Kararsızım :((