Kızım 4 ay 3 günlük sık sık doğrulmaya çalışıyor sanırım oturmak istiyor. Ben hiç destekli de olsa oturtmadım zarar veririm diye. Ama araştırdığım doktorların 4 aydan sonra destekli olarak pturtabilirsiniz dediğini gördüm. Bebeyatmaz almayı düşünüyorum ama kaç aylık bebekler kullanabilir bilmiyorum, kullananlar yorum yapabilir mi? Ya da sizler bebeklerinizi ilk kaçıncı ayda ve nasıl oturttun uz?