Oğlumu doktora görürdüğümüzde ilk çocuğum olduğu için acemilikten dolayı ağlamasının açlıktanmı gazdanmı olduğunu anlayamıyodum. 5. Gün kontrolüne doktora gittiğimde önce anne sütü verin süt gelmese bile göğsü uyarması için emzirin sonra alabildiği kadar mama verin aç kalmasın dedi.
benim anlamadığım her doktor böyle mamaya teşvik ediyormu? ### Sizlere kontrollerde gittiğiniz doktorlar mamayı tavsiye ediyor mu? Ya da bizim kilo kaybı ilk 5 gün sınıra dayandığı için daha fazla kilo kaybı olmasın diye mama önermiş olabilir mi?