Ben şahsen 1 yaşına yakın veririm uyku eğitimini çünkü o zamana kadar az çok bazı şeyleri algılamış ve anlamış olucak şimdi ağlatarak bunu yapmak istemiyorum çünkü anlayacak durumda değil doğduğundan beri benimle uyuyup uyanıyor ve Allah’a şükür hep mutlu hep mutlu o yüzden 1 yaşa kadar yanımda yatırmaya devamke 😂