Kizlar calpol şurubu kapağı acildiktan sonra ne kadar süre daha kullanmaya devam ediyorsunuz? Doktorumuz sekerlenmedigi sürece iki üç ay kullanabilirsin demişti. Eczacı ise açıldıktan sonra en fazla iki ay sonrasında etkisi azalıyor vs demişti. Şimdi bir arkadasimla konuştuk ona da doktoru 10-15 gün sonra etkinliği azalmaya başlıyor açıldıktan sonra iki hafta kadar kullanabilirsin sonra çöp artık o demiş. Çoğu antibiyotik açıldıktan sonra en fazla 10-15gun dayanıyor tamam ama bu durum ağrı kesici ateş düşürücü şuruplar içinde geçerli mi? Var mıdır bu konuda net bir bilgisi olan. İnternette de adam akıllı bir kaynak bulamadım bu konuyla ilgili kafam karıştı. Nedir bu calpol tarzı şurupların açıldıktan sonraki kullanım süresi??