Alpaslaninannesii kizlar yeniddoganda tehlikeli oldugunu biliyorum ama oglum 6 aylik bisey olurmu tedirgin oldum
Annekus Alpaslaninannesii benimki de hatırlıyorum öpmüştü öyle şap diye degilde kücük icimden hiih dedim ama bişey demedim kalpkırılmasın diye şükür birşey olmadı
Asyacsr Alpaslaninannesii tabiki çok tehlikeli kayinvalideniz bunu bilmiyormu uçuk bile olmasa bu zamanda cocukmu öpülür ya benim Kayinvalidem de öpüp duruyo çok sinirleniyorum
aysenurkerem Alpaslaninannesii evrt çok tehlikeli takip edin birazcık. Oğlunuzda ucuk çıkarsa muhakkak götürün
melikeeomeer Alpaslaninannesii keşke hemen elinden alıp ılık suyla yıkasaydınız ucugun geçici oldugunu bilmiyor mu kaynananız ne kadar can yaktığını ne kadar zor geçtiğini
Seda1620 Moralinizi bozmak istemem ama aynı olay bizde de olmuştu ve çocuğum nötropeni oldu 2 yıl savaştık tanısı viral enfeksiyondan olduğu söylenildi doktor direk uçuklu birisimi öptü diye sormuştu lütfen öptürmeyin uyarın
Seda1620 Alpaslaninannesii bağışıklığı sağlayan kan hücrelerinden birini baskılamıştı virüs bağışıklığı düşmüştü yani 6. Ayında öpülmüştü bizimde 😏 9.ayında rutin kan tahlillerinde fark edildi
Seda1620 Alpaslaninannesii çok üst seviyede dikkat ettiğimiz için şükür büyük sıkıntılar olmadı izole yaşadık resmen
attbianne Alpaslaninannesii ucugu virüs kaynaklı değildir umarım o şekildeyse bişey olmaz ama virüs kaynaklıysa tehlikeli olur ve uçuk virüsü yerleştiği yere göre çeşitli hastalıklara sebep olur yani keşke izin vermeseydiniz umarım bişey olmaz
Arenn Alpaslaninannesii hemen silseydin o da belki utanır öpmez bir daha ki şuan virüs var bebeği öpmek nedir bebek koklanır bende de arada çıkar uçuk asla öpmem bikaç gün dayanırım yani ilk 6 aydan sonra falan başlamıştım öpmeye şuan 21 aylık olacak ısırıyorum bile😊