Raziyeberra Merhaba hanimlar 19 aylik bir kizim var ve şubatta hayirlisiyla oğlumu kucağıma alacağım etraftan cok duyuyorum kıskanır cok iştahı kesilir diye bu durum beni cok korkutuyor böyle bir durumda kalan varmı acaba
birprensesannesi_5050 Raziyeberra kızım 26 aylıkken dogum yaptım şuan 3 bucuk aylıgız hıc zarar vermedı ama biz yanında hiç sevmedık kucağımıza falan hiç almadık iştahında falan bi sorun olmadı cok şükür 🤲🏻
Raziyeberra birprensesannesi_5050 bizde oyle düşünüyoruz yanında sevmiycez uyuyunca falan sevelim dedik etkilenir çünkü
Raziyeberra birprensesannesi_5050 birde son günlerde evde bebi bebi diye dolaşıyor anlıyor sanırsam artık kardeşi olacağını