İyi aksamlar 🌼 kizim 5 aylık garip bi hareket öğrenmiş 😂 yani benden baska gördüğü de yok nasil öğrenmiş veya nasil yapmaya basladi bilmiyorum gözlerini kisiyo agzini aciyo burnununda hizli hizli nefes alip veriyo garip sürekli yapiyo gün içinde yani eğlenceye cevirmiş gibi işi anlayamadim gülüyor böyle yapip sürekli bide bazen kucağımızda falan saldiriyor bize isirmaya çalışıyorr 🙄 dişi olsa parcalicak normal mi ki acaba bilemedik sizin bebislerinde huy ettikleri seyler var mii 🤭