_hllzmrr Kızlar 1 ay sonra tam 2 buçuk yaşında olcak kızım.interntten bot almayı düşünüyorum ama ayak numarasından emin değilim.sizin bebekleriniizin ayak numarası kaçç acaba bot ta bir beden büyük mü almalıyım
Annesirintugceuzun _hllzmrr Benim kızım 25 ay 21 günlük. Ayağı şu an 23 numara ama aldığım botları 25 numara aldım. Çok çabuk büyüyor. Geçen sene aldığım ayakkabıları 2-3 defa giyebildi. 😒☺️
_hllzmrr Annesirintugceuzun dimi bende geçen sene aldıgımı bu sene giymedi mesela bi numara büyük almakta fayda var gibi🙈
Annesirintugceuzun _hllzmrr Bence bot olacağı için 2 numara büyük almak daha mantıklı. Kalın çorapla giyecek. ☺️