MerveYiittekin Canım ilk olarak sabah 8 de kalkıyorsa akşam mutlaka 8-9 gibi yatağına geç ama hiç uykusu yokki deme. Tabki sallanmaya alışık olduğu İÇİN kesmek yerine azaltmayı dene. Mesela ilk olarak çok az yavaş sallamayı dene. Hızını azıcık azalt. Sonra tam uykuya dalar gibi olduğunda gözler kapandığında sallarken inçinden 20ye kadar say, dur ve 5e kadar say. Böyle böyle devam et bi kaç defadan sonra azalt sallandığı süreyi durduğun süreyi uzat. Böyle böyle uyandığında sallanmayı aramayacak. Benimki sallanmayı bu şekilde baya azalttı. Beş dakika sallıyorum hemen uyuyor. Ve uyandığında sallamamı beklemiyor kendisi uyku arkadaşı var diş kayıcısı sadece yatarken veriyorum uyku arkadaşı gibi biraz değişik ona elliyor yanağına yaklaştırıyor tekrar uykuya dalıyor. Uyku arkadaşına bir kerede alışmadık iki haftayı buldu.
Gece uykusunu anlaması İÇİN ben 6. Ayına kadar gündüzleri oturduğum odada geceleride beşiğinde uyuttum. Ve başucunda hırmızı gece lambası var ona bakıyor anlıyor.
Ve gündüz uykusu ikiden fazla olmasın bu ayda. Ve pek 1,5 saati geçirme.
Yarım saat oldu salladın uyumadı diyelim al kucağına oyun oyna dans edin gezin evin içinde oyunlar oynayın. Yine uykusu geldi sinyal veriyor diyelim tekrar yatır tekrar sallamaya başla. Böyle böyle deneyebilirsin.
Birde çok tv filan seyreden çocukların çok fazla uyku problemi çektiğini duymuştum, Türk kahvesi içen annelerinde bebeklerinde uyku problemi olabiliyormuş. Ek gıda içinde 8 aylık bebek sanırım günde 3 öğün tüketmeliymiş tok tutan gece maması tarifleri var aldığım ek gıda kitabında istersen bana yazabilirsin İnstagramdan atabilirim 🙏
Uzun yazdım kusura bakma bildiklerimi paylaşayım istedim.