MerveYiittekin merhaba canım bende doğduğundan beri tam 8 ay salladım gece gündüz😫gündüz neysede geceleri her saat başı uyanıp sallanmak istemesi beni çok yormuştu uykusuzluk yorgunluktan ölücem sanıyordum...
@OlgaArslan annemiz uyku eğitimi postu açmıştı o eğitimi uyguladım 3 günde alıştı oğlum artık 1 buçuk aydır kendi başına uyuyor..bence sizde bi göz atın