Arkadaşlar bebeğim 17,5 aylık dişlerinin hemen hemen hepsi çıktı bir kaçı kaldı son diş evresindeyiz lakin uzun zamandır bir yiyip bir yemiyor bu durum beni çok etkiliyor çıldıracak gibi oluyorum yemekler ziyan olmasın diye yiyorum bn kilo aldım çocuk zayıfladı yediğimiz şeyler belli yoğurt pekmez çorba zeytin kahvaltısı fena değil bi kaç gündür biraz zayıf yapıyor 🙈 bu dönemi yara almadan nasıl geçtiririz yapmadığım şey kalmadı bildiğiniz maymun oluyorum yemeği ağzından çıkarıyor kriz geçiriyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Önerilerinizi merakla bekliyorum