EMINARDAM Tazeanne1811 evet bir kaç hafta ne kadar yediyse ağız dolusu geri çıkarırdi biraz daha dikkat ettim usutmesi geçince kusmasi dagecti çok şükür iyi şimdi çok az kusuyor şimdi oda peynirli
Tazeanne1811 Elifdefnesmom 1 yaşmı bu bebeler nasıl kilo alıyor o zaman sürekli kusarsa😕 ilaç odaklı bende değilim yani kullanmadan geçerse ne güzel olur
Elifsmotherr Asell2608 Yani şöyle söyleyeyim size ben diş için almistin. 4. Ayda taktığım gün hiç kusmadı, tesadüf zannettim. Daha sonrada kusmadi çok şükür
Asell2608 Elifsmotherr benim kızımda çok kusuyo bide kolik 5 aylık şuan çok huzursuz hiç durmuyo hiç uyumuyo etkisi olur mu dersiniz nerden aldınız acaba taklitleri çok falza die biliyorum çünkü bide fiyatı nekadardı bende alim ordan
Elifsmotherr Asell2608 Ben faydasını göreceğine inanıyorum. Elden aldım benimki uzunca bir kolyeydi 300 TL verdim ikiye böldürüp, kayınvalideme ve kızıma yaptırdim. K.v dişinde apse vardı geçti.
Elifsmotherr Tazeanne1811 Birkaç gün bekleyin bakalım insallah ise yarar sonuçta kolyenin bı zararı yok. Dikkatli olun sadece boynuna dolanmasin Allah korusun.
EMINARDAM Actombo ayakları ve karnını sıcak tuttuk bazen de petek de bezi ısıtıp karnına koyyordum iyi gelir hep bize bu yöntem bide emzirdikten hemen sonra kusuyorsa çok endiselenecek birşey değil fazla yediğini çıkarıyor öyle