gamzervaybulut Kızlar bir ay sonra işe başlayacağım be bebeğim üç aylık olmuş oluyor şimdilik sütümde var işe başladığımda da sağım yapmayı düşünüyorum aranızda baby plus elektrikli süt sağım pompasını kullanan deneyen oldunu olduysa deneyimlerinizi alabilir miyim
GokturkAlp gamzervaybulut ben kullandım tek pompalı olanını. Ben gayet memnundum. Kardeşimde 2 li olanını kullandı, onunda sikayet ettiğini duymadım.
Merve123456 gamzervaybulut ben de kullandim ben de memnundum. Baska marka kullanmadigim icin bi karsilastirma yapamam amatam bir fiyat performans urunu gayet guzel sagim yapiyor.