Seraplar Kızlar oğlum 3 ay 11 günlük yüzünde 2 haftadan beri egzama var biodermanın jeli ile duş aldırıp kremini sürüyorum ve doktorumuz 5 gün kullanacağımız kortizonlu bi merhem verdi ama hala geçmedi başına gelen varmı sizler neler kullandınız nasıl geçti ???
Bendeanneyim Seraplar gecmedi geçmiyor gecmeyecekmis doktorlarin hepsi oyle diyor ne yaptıysak olmadi tum vücuda yayıldı 9 ay olacak tukendik
HamzasMomy Seraplar geçmiş olsun. Su bazlı nemlendiriciler oneriyorlar genelde o kortizonlu krem dışında. Birseye alerjisi var demekki onu bulmak lazım yoksa sürekli tekrarlar. Birde bizim alerji doktorumuz linola şampuan duş jeli ve losyonunu önermişti.
Basulpete Aynı durumu yaşadık Doktor advantan krem önerdi kortizonlu tabi. 3 günde geçti. Bir de bu ilacı deneseniz doktorunuza sorup?
Seraplar Bendeanneyim bizim vücutta yok sadece yanak ve alın bölgesinde gerçekten gördükçe üzülüyorum artık
Basulpete Bir de şu örme yelekler var büyüklerin örüp verdiği.bebeğimin yanaklarının hep hırkaya yeleklere değdiğini farkettim o da sanırım azdırdı, artık giydirmiyorum rahatladı. Kılık kıyafete dikkat edin gözlemleyin belki ondandır.
Seraplar Basulpete hiç giydirmedim onları genelde pamuklu ince şeyler giydiriyorum deterjan yerine sabun tozu kullandım ilk günden beri ama anlamadım geçmiyor ve baya kızarıp kaşınıyor
Seraplar HamzasMomy evet bizede alerji testi önerdi onu yaptırıcaz artık belkide birşeye alerjisi vardı benim yediğim
HamzasMomy Seraplar sabun tozunu hangi marka kullanıyorsun? Alerji testide böyle küçük aylarda çok kesin sonuç vermiyormuş galiba sanki oyle okumuştum. Bebeğin açık tenliyse zaten böyle alerjik reaksiyonlara çok yatkın oluyorlar..
HamzasMomy Seraplar bizde dalın kullanırken olmuştu. Hatta en son annemlere gittiğimde orda kalmış dalın kullanayım dedim ve 40 derecede yıkadım az diye aynı kaşıntı oldu vücudunda. sabun tozlarini en az 60 derecede yıkamalisin düsuk derecelerde sabunlar tam çözülmüyor demişti bi tanıdığım. Çift durulama yaptır bir süre. Ben dalan zeytinyağlı kullanıyorum o daha iyi geldi bize.
Seraplar HamzasMomy çok teşekkür ederim hiç düşünmemiştim bende küçülmesinler diye hep düşük ayarda yıkıyorum kıyafetlerini bazem siyah olanlarda lekeler kalıyordu hiç aklıma gelmeişti çok sağolun
HamzasMomy Seraplar rica ederim inşallah iyi gelir ve gelirsede çok sevinirim vesile olduğum için 😊 Dalinide değiştir bakalım belki o da iyi gelmiyordur içeriği ne kadar iyi olursa olsun bazi tenlere iyi gelmiyor olabilir. Bu arada tabi alerji testlerinide aksatma inşallah onlarda temiz çıkar