Ogretmen17 1aylık bebeğimin yüzünde minik minik kırmızılıklar vardı bazı yerlerde de sarı kabuklar vardı bugün alerji uzmanına gittik seboreik dermatit olduğunu söyledi ve bu losyonu sürmemizi istedi. Çocuğumun yüzü berbat durumda 😔 kullananların ne kadar sürede iyileşti ve ne sıklıkla kullandınız acaba
Minikmercimegim Ogretmen17 bizde de egzama var bugun doktorumuz sampuan ve losyonunu kullanmamizi soyledi internetten siparis vericez bakalim
Deniiiizzzzz Ogretmen17 biz kullandık fena değildi bitince biodermaya geçtim ve harika sonuç her şey egzamalar bitti gitti.. yine de fena değil mustela da
Partk Canm benm 2 3 güne etkisini gösterdi ama sen de nasıl olur bilemiyorm ama cok etkili bnce ben stelatopia balm aldm tüm vücuda kullnyrm yüzüne her gün sabah akşam
Ogretmen17 Partk canım stelatopia emollient cream yazıyor bu da etkilidir dimi ? Balm değil ama... İnşallah bize de etki eder 😔
rky Ogretmen17 balm olanıda stelatopia da güzel balm sadece daha kuru ciltler için daha yoğun bir krem