Balyanak001 Güzel anneler bebeğim 8 ay 10 günlük ben böyle iştahsız bir bebek görmedim. Hiç bir şey yemiyor artık içim acıyor . Zorla birşey veriyorum yemiyor meme ile nereye kadar doyacak . damak tadını mı çözemedim acaba ? İştah açılması için ne yapabilirim
Gunes6510 Balyanak001 benım bebegm de 8+12 gün bu ay cok zorlanıyorm..vermek icin mama sandalyesinde değil de tabağa koyup arada kaşık kaşık veriyorum sürekli verip odaklanınca kaşığa vuruyor eline oyuncak veriyorum