Merveninmiskokulusu iki aydan sonra benim oğlumda da oldu bu. Ben ve eşim dışında herkese çığlık çığlık ağlıyordu. Annem her hafta gelince ona alıştı sonra zamanla diğerlerine alıştı. 5 ay 6 günlük. Bir hafta önce ilk defa kayinvalideme ağlamadi hatta güldü. Zamanla alisiyorlar. Dün abim ve eşini ilk defa gördü sanki dayısı yengesi değil de anne babasıydı yanındakiler öyle mutluydu 🌸 biraz sabır gerekiyor ve korkutmamak da gerekiyor. yüksek sesli konuştuklarında da korkuyordu oğlum. Önceden uyarıyordum yumuşak tonlarda konuşun yavaş yaklaşın diye.