Merhaba arkadaşlar elimde henüz bir kez kullandığım hipp 3 numara mama mevcut. Maalesef bebeğim tadını hiç sevmedi ve ziyan olsun istemiyorum. Mamayı yarın öğlen evime yakın olan Pendik 222 nolu sağlık ocağına bırakacağım (Marmara Eğitim Araştırma arka tarafında kalan sağlık ocağı) Mamayı Cumartesi günü açtım (16 Ocak) ve 4 haftaya kadar kullanılabiliyor. Almak isteyen olursa sağlık ocağına şu kişi alacak diye bırakabilirim, ya da bir tanıdığınızı yönlendirebilirsiniz belki.