3 ay 10 günlük bebeğim emdikten sonra ilk 10 dk sakin kalıyor sonrasında elleri ayakları oynamaya başlıyor, mızıklıyor. Akşam da aynı gündüz de. Tekrar emzirmek istediğimde almıyor ama. Kolik müziğiyle sakinleşiyor. Gündüz Uykularımız zaten çok düzensiz en fazla yarım saat uyuyor. Sizin bebekleriniz de böyle mi ? Kucakta gezdirirsek sıkıntı yok tabi 😔