Alps Merhaba bebeğim 1,5 aylik be seboreik egzama teşhisi konuldu kortizonlu krem kullandik kısa süre ama geçer gibi oldu şimdi vücuduna yayildi nemlendiriyorum cildini ama işe yaramiyor ne yapabilirim