Kızamık mı su çiçeğimi canım.
Kızamıksa olduk hiç bir yan etkisi olmadı ve benim bebeğim hemen ateşlenen bir bebek.Ama vitamin damlaları kullanıyorum.Onada bağlıyorum.Yalan söylemim.
Ama hemşire kızamık aşısı ateş yapabilir kontrol edersin demişti.
Su çiçeğini olmadık bu ay olucaz.Aşı daha gelmemiş.İnş gelene dek geç kalmayız