19052019 bebekler sürekli büyüdüğü için doğal olarak bazı dönemler uyumak istemeyebilirler bazen çok uyuyabilirler de. Hepsi büyümenin bir parçası anne-baba olarak böyle zor günlerde ona sabırla yaklaşıp sarılıp kucaklayıp konuşup sevip destek olmalıyız ki rahat atlatabilsin. Çok nadir görülür sürekli düzenli uyuyan bebekler. Tabi anormal şekilde ağlama eşlik ediyorsa doktora götürmelisiniz bence