Merhaba arkadaşlar kafam çok karıştı size sormak istedim bebeğim 5 aylık kan ve B12 olması gerekenden biraz düşük geldi doktor iğne önerdi nedense ben pek istemiyorum yani damla değiştirsek olmaz mı veya başka bi yöntem varsa ? Hemen iğne dedi kan damlasına başlayalı 1 ay oldu ek gıdayı sordum başla dedi biraz düşük çıkması normal olamaz mı ? iğneyi pek istemiyorum açıkçası aşıda bile zor dayanıyorum acemi bir anneyim sizde nasıl oldu bu durumlar şimdiden teşekkür ederim