Buse2120 Vefameric Evet evet normal hiç bir şekilde ellemeyin. İltihap aktığında bile müdahale etmeyin. Benim kızımda da olmuştu verem aşı böyle yapıyor. Doktorumuza sorduğumda da bana bu şekilde söyledi için rahat olsun.
Mom28 Vefameric normal.cnm o iltihap atacak sonra kanayacak sonrada kabuk tutacak sen hiç dokunma birşeyde sürme bu iyi birşey asi tutmuş oluyor 🥰
Betiferi34 Vefameric telaşlanmayın verem aşısı böyle oluyor.aşınız tutmuş demekki.tamamen geçmesi 3-4 ayı bulabiliyor
Prrennnsesannesii Benim kısımında bazen kanıyordu hatta doktora gittik normal olduğunu bi sorun olmadığını soyledilee
Nurahyu Benimkide 4 bucuk aylik ve omzu ayni bu sekilde normal diye biliyorum saglik ocagindada ellemeyin demislerdi
buseyokbasirin Vefameric normal canım verem asısı bu dimi? Böyle yapıyor bizimde baya sonra şişti intihap topladı sonra kendiliğinden geçti zaten doktor söylediği için önemsememiştim ben oyuzden
Slmrkn Vefameric şuan tam olarak kızımin da böyle yarın 6 aylik aşısı var sağlık ocağına soracaktım cevaplarla biraz rahatladım.