KuzeyAzra hipp iyi bir mama ama tadı diğer mamalara nazaran daha kötü yani yenidoğan başlayıp verilse reddetmiyor pek bebekler ama beğenmeyebilir ve dolayısı ile içmeyebilir, aptamil bizde çok gaz yaptı ben son çare similac kullanıyorum vitamin ve mineralleri açısından fiyat kalite performansta bence oldukça iyi