Benimde çok dökülüyordu kızım doğduktan sonra önce kan sayımı yaptirdim normal çıktı herşey sonra aktardan çamterebendi yağı alıp sampuanima kattım çok şükür geçti çok kötüydü kel kalmıştım saçım bı tutam kalmıştı şimdi bebek saçlarım çıktı dokulmem durdu tavsiye ederim dünya para dökmeye gerek yok herşeyin doğal olanı güzel 🙂