Aysunn327 Arkadaşlar fazla alınmış bebelac gold 2 kutu mama var hic acilmamis oglum da yemiyor malesef.. Almak isteyenler olur mu acaba 1 numara mama
KuzeyAzra Aysunn327 bebelaclarda ağır bir koku var ondan mı ymıyor bnm bbegmde ymıuor cok ağır balık kokusu var böle dgldı 900 gramlarda mı böle anlöfm
Sucukluyumurtaa KuzeyAzra aynen berbat bir koku var bende bozuk sanmıştım🤦🏽♀️ Sonra attım kullanamadık
Aysunn327 KuzeyAzra yok canim sanmıyorum suana kadar iyi yiyordu.. 2. aydan itibaren verdim sutum olmadığı için sanırım tadından sıkıldı
KuzeyAzra Sucukluyumurtaa mama reddi var acaba bundan mı şuan ne kuşşanyrsunuz aptamıl de böle sorun var mı kı
Sucukluyumurtaa KuzeyAzra aptamili dogdugunda kullanmıştık onda boyle koku yok. Mamayı tek meme emdıgı ıcın kullanıyordım ama bıraktık
Aysunn327 KuzeyAzra henuz almadim elimdeki paketin bitmesini bekledim. Sma almayi dusunuyorum.. Tavsiye edeceğiniz bi mama var mi
KuzeyAzra KuzeyAzra aptamıl aldk cnm oda bırazck kokuyor ama çöl dgll yedi şuan ama ısteksz yine zorluyor bnı cokkkk neden böyle anlamadm sürekli mama değişmekte ıstemıyorum
KuzeyAzra Aysunn327 bnde sizden öneri alıcktö ama arastrdm aptamıl veya hıpp alıcam önce aptamıl yerse devam ymezse hıpp alıcm dnıcm
AlyAninannesi60 Aysunn327 Dün internette de o fiyatı canım burada birde kargo çıkıyor daha uygun Verirsen almak isterim
Fulyaalinmina Aysunn327 merhaba bebek kac aylık mesejs 2 buçuk aylık bebeğim günde 2 kez mama veriyorum 120 cc veriyorum az mı acsba.
Aysunn327 Fulyaalinmina 4.5 aylık Çocuktan çocuğa değisiyo tabi doktorunuza sorun isterseniz benim oğlum anne sütü almiyo o yüzden böyle veriyorum