ueums Bebekleriniz günde kaç defa çiş yaoıyor böyle dolu dolu yani ben sabah açıyorum sonra öğlen 2 gibi sonra nadiren çok yapar bi daha açarım yoksa akşam 7 gibi değişirim az mı acaba aklıma çok takıldı
Borankus ueums onceden cok sık yapıyordu ama bu ara azali azaldi derken oncesine gote azaldi onceden cok fazlaydi
Snmtt ueums çoooook fazla. Yani günde 8 bez falan değiştiriyorum hepsi de ağırlaşmış oluyo. Gece çok yapıyo özellikle. Gündüz de sabah kalkınca kahvaltıdan sonra uyumadan önce uyuduktan sonra falan hepsinde dolu dolu oluyo🤷🏽♀️
ueums Borankus Değil mi önceden 10 bez hesaplardım günlük ama artık 4 kaka falan yaparsa 5 anca oluyor kafama çok takılmaya başladı
ueums Wommy Zaten en az 3 olması lazımmış bazen bizim de 3e düşüyor ama genel olarak öyle herkesin galiba valla içim rahatladı demek mi normal
ueums Snmtt Aa gerçekten mi kızım çok emiyor hem de inanılmaz su içiyor ona rağmen taş çatlasın 5 kez değişiyorum
asz ueums canım gittikçe azalıyor galiba.biz 3, bazen 4 kez değişiyoruz(9.ayından beri)11. ayına girecek bu hafta.
ueums asz Bizim bir an da öyle azalınca korktum aslında dedim sütüm mü azaldı ama bakıyorum sıkınca geliyor falan böyle kafam allak bullak oldu
ueums Snmtt Valla bende bilmiyorum ben doktora da sordum iyi dedi en az 3 olması lazım dedi üst limit bişey demedi ama ben alt sınıra yakın olunca şüpheye düşmüştüm