Canım artık normal aslında benim bebeğimde de öyle oldu hatta kırkı çıkmamıştı daha haftada bir yapmaya başlamıştı ve çok huzursuzdu doktor artık yavaş yavaş bağırsakları normal bir insan bağırsağına dönüyor demişti karnı doyduğundan eminsen endişelenmene gerek yok ha bide kakasını normal kıvamda yapıyor olması gerekmiş katı değil sen bunlara dikkat et eğer normalde dert etme kendine onlar da büyüyor kabullenmemiz lazım 🌼