Cinarinannesi00 Mehdi0911 28 eylülde doğum yaptım ilk reglim kasık 15 te olmuştu üstüne 2 hafta sonra tekrar oldum şimdi gene yok gelcek gibi gelemiyor önceden sekteye uğramayan reglim doğumdan sonra değişti 🙂
NSZA2020 Mehdi0911 30 kasımda doğum yaptım dün regl oldum galiba valla lohusa kanaması mı regl mi çözemedim 🤷♀️
Yusufum02 Mehdi0911 kimisi 2 yaşına kadar sürüyormuş uyarıyla adet olan bile var yani ilaçla kimisde hemen oluyor deyısıyor yani
1anne1yavru Mehdi0911 8 aylıkken bş oldum sonra 2 ay olmadım 10 y bitti tekrar oldum bakalım yine olmayacakmıyım yoksa düzenli mi gidecek
Busraata Mehdi0911 5gun sonra oldum, sürekli regl oluyorum ya 3aylik bebegim 40ımdan sonra 3.reglim anlamadim
esmanurguzell 2 ay 3 günlük kızım var 40 ım çıkmasına rağmen ara ara oluyordum kahverengi lekelenme tarzın da şuan 2 3 gündür adet oluyorum canım