Merhaba 🌸🌸 7 aylık bir kızım var çok hareketli dönmeye başladığında 3 aylık Bİle yoktu şuan her yere döne döne gidiyor fakat oturmaya gelince çok çabuk sıkılıyor geriye doğru sinirlenip atıyor kendisini. Bebeyatmaz da aldık sevmedi kendim destekleyip oyun oynamasını sağlıyorum yine ağlıyor oturmak istemiyor o yüzden hala desteksiz oturmaya alışamadı bizim gibi olan var mı veya sevmesi için önerisi olan 😥