Merhaba anneler. Bebeğim 5 ay 4 günlük. 4 gündür hiç susmuyor hep ağlıyor. Elini ağzına götürüyor ağlıyor. Dis etlerine masaj yapıyorum inliyor resmen. Biraktigim an ağlamaya başlıyor. Ve alt damaklari şişmiş ve bembeyaz olmuş. Ağrı kesicilerle duruyor yavrum. Çok acı çekiyor. Ne zaman çıkarır acaba. Birde alt ön dişler değil. Azı dişleri hep beyaz olmuş ve şişmiş. Benim bildiğim önce ön dişler çıkmaz mi. Anlamadım bende