minikbebeklerim A05072020 bir kez kullandım. Akşam bağladığım bezi. Sabah kızım yataktan kalkarken bezin içi bacaklarından döküldü. Kızım 2 buçuk yaşındaydı ve en fazla bir kez çiş yapmıştır çünkü bazı geceler hiç yapmıyor.
Yagmursonrasitoprakkokusu A05072020 evet çok memnunum. Önceden minies kullanıyorduk onun da içeriği temiz fakat kesinlikle bebeland ona göre çok çok daha iyi. Şimdiye kadar hiç sızdırma ve pişik yapmadı
Mutluyuvam A05072020 ben sleepy kullandım ama taşırdı pişik yaptı molfıxde iyiydi ama bebeland en iyilerden
minikbebeklerim minikbebeklerim 4 ayından beri de minies kullanıyorum çok iyi ama yaşadığımız ilçede Migros olmadığı için mecburen bebeland almıştım.