Bebeğim 12 günlük ve daha 2 gündür mememi emebiliyor. Onun öncesinde sütümü sağarak veriyordum. Biberonda ne kadar emdiğini görebildiğim için tatmin oluyordum. Ama şu an ortalama 6-7 dk en fazla 10 dk emiyor. 2 saati geçirmeden emzirmeye çakışıyorum ama süre bana çok az geldiği için şimdi 1.5 saate düşürdüm bebeğim doyuyor mu emin olamıyorum ben uyandırıp emziriyorum sürekli. Çiş ve kaka problemi yok. Aynı tedirginliği yaşayan var mı merak ediyorım siz neler yapıyorsunuz ne sıklıkla emziriyorsunuz