Merhabalar benim oğlumu cuma günü sünnet ettik. Sünnetten sonra ilk küçük abdestinde agladi ondan sonra bir sorun olmadi simdi sabah aksam pansuman yapıyorum bu arada bebegim 5.aylik.yalniz cuma gününde beri bebeğim büyük abdestini yapmadı dün akşam biraz zeytinyago verdim sabah cok az bir şekilde yapmıştı.Calpon ve antibiyotik verdi doktorumuz atesi ve enfeksiyonu icin kullanıyoruz ondan midir tecrübeli anneler beni de bilgilendirin.ilaclardan mi yoksa başka birsey mi var bu arada dişin ucunu da gördük acaba o mu etkiledi