Deneyimli alerjik bebek annelerinin tavsiyesine ihtiyacım var kızlar. Oğlum 14,5 aylık ve çoklu gıda alerjisi var. Sınıf 1 ve 2 çok yüksek değil alerjisi ama karma alerji, hem cildini hem bağırsaklarını etkiliyor. Neredeyse bildiğimiz tüm sebze,meyve,bakliyatlar,et,tavuk,balık süt, yumurtayı saymıyorum bile her şeye alerjisi var.şimdiye kadar kaç doktorla görüştüysek hepsi alerjik besinleri keseceksiniz yoksa bağışıklığı düşer dediler. Şimdiyse ankaradan bir profla görüştük, o da diyeti açacaksınız yavaş yavaş da olsa alerjik besinleri yedireceksiniz, ne kadar geç yedirirseniz o kadar geç vücudu alışır,siz şimdiden yedireceksinizki vücudu alışsın, eğer ufak tefek kızarıklık, kaşıntı, burun tıkanıklığı gibi şeyler olursa alerji damlası kullanacaksınız eğer ciddi ürtiker,egzama olursa yedirmeyi keseceksiniz dedi. O yüzden et suyu ile başlayıp kırmızı eti deneyeceğiz, daha sonra süt diyetini açacağız. Ama ben alerjisi devam ederken diyeti açmayı ilk defa bu doktordan duydum ve her doktorun bu konuda fikri farklı olduğu için uygulamada siz annelerin nasıl yaptığını merak ediyorum. Sizde de böyle bir durum oldu mu,alerji devam ederken diyet açtınız mı, tecrübelerinizi paylaşır mısınız?