HappyKids tamda aradigim post benim oğlumda 21 aylık anne,baba,dede, iş,cıs bunları soyleyebiliyor, ama bizim sorunumuz söylememesi yani bu yazdıklarımı soyleyebilfigi halde nadiren söylüyor mesela anne kelimesini bile arada ablasıyla oyunck icin anlaşmazlık filan oluyor o zaman çok çok aşırı sinirlenirse bana anne diyor yani bir sorun olduğunu düşünmüyorum sadece isteksizlik var yada ihtiyaç duymuyor diye düşünüyorum ama yinede onuzdeki ay nöroloji kontrolümüz var Dr muzla konusucam içim rahat etsin diye