Canım benim oğlum şuan 3 aylık 1 aylıkken bende endişe ediyordum doyup doymadıgı konusunda gögüslerimin çok dolu olmamasından dolayı mama mı versem diye düşünüyordum ama vermedim bebegimin kilo alımı iyi oldugu için sadece ilk 15 gün saat başı uyandırıp emziridm sonrasında o kendisi uyandı doymasa ağlar durmaz demişti saglık ocagındaki ebe iyi kide mama vermemişim kilosu gelişimi iyi çok şükür. Sende emzir eger doymaz sa öyle mama ver canım 😇