3 ay 11 günlüğüz belki daha erken bilemiyorum ama son 4-5 gündür resmen huyu değişti az daha doktora gidecektik bugün durup dururken öyle bir ağlamaya başlıyorki kendini sıkarak biryeri ağrıyor sanıyorum kucağa alıyorız susuyor bir süre sonra tekrar aynı katıla katıla ağlıyor karnı tok gaz çıkarıyor yine bağırıyor ağlama değil sadece bağırıyor🤢🤢🤢