minikkoglumm ben geceden sirkeli suda beklettim, sabah yıkadım önce kaynayana kadar büyükte tuttum sonra kısığa aldım. 8 saat kaynattığım da bütün ilikler çıkmıştı. Zaten görürsünüz çıkınca. Sabahtan koydum akşam üstü kaynamıştı. Üstündeki köpüğü aldım arada ve su ekledim. Bizim için pet bardaklara koydum dondurdum çocuk içinde buz küplerine. Kendi çorbalarınızda da kullanın, çok faydalı. İçine soğan defne yaprağı kereviz yaprağı falan da koyun, daha vitaminli olur.