MinnakTosbagm anlattıklarınızı çok iyi anlıyor ve hissediyorum. Umarım yakında memeye dönerler. 🙏🏻
Madela hastane tipi sağma makinasını öneririm ben kullanıyorum boşaltıyor baya ama bebek gibi değil işte.
Gidebildiği yere kadar gidecek ben de çok üzüldüm, ağladım kendimi yıprattım ama çare yok ki istemeyince ne yapabilirsiniz.
Kızımın kilo alımında sıkıntı vardı ilk aylarda bizde hep şırınga ile vermiştik o zamanlar bence meme reddine sebeplerde sadece biberon diyorlar ama anne memesi haricince bir çok şey red sebebi oluyor ben böyle düşünüyorum artık.
Şırıngadan nefret etmişti çünkü bizde biberona geçmiştik sonrasında.
Biberona geçince çok iyi besleniyor mu oldu? Asla kızım hala 3 saatte bir ancak 100 cc içiyor doktor 150-180 diyor nafile gelin içirin diyorum.
Ne yapalım bizim de kaderimiiiz buymuş.
Süt sağma makinesine benim büyük kızlarım diyorum artık ne yapalım. 😅
Üzmeyin kendinizi hepimiz yaşıyoruz ne çocuklar görüyorum ( bir anaokulum var ) kimi anne diyor ki 32 ay emzirdim ama çocukla aralarındaki iletişime bakıyorum daha anneye bağımlı sosyalleşmekten uzak ve akran ilişkilerinde bir adımda olsa geride. Aslında uzun süre emzirmenin de çocuklar üzerinde duygusal hezeyanlar yarattığını düşünüyorum artık.
Duygusal bağ kurma sadece emerek olmuyor bunu bilin yeter. Ben işin içinde olduğum halde beni sevmiyor mu bu bebek duygusuna çok kapıldım ama bu reddedilme duygusu olsa gerek yavaş yavaş uzaklaştı bu duyguda umarım iyi gelir bu cümlelerim sevgiler size.