Sehrgk Kızlar oğlum doğduğunda bembeyazdı şimdi elleri ayakları beyaz yüzü esmerleşiyor her gün sizce bu şekilde mi olacak kırkı yeni çıktı sizinde bu şekilde oldu mu merak ediyorum açıkçası
Asya12 Sehrgk kızımda öyleydi beyaz pamuk gibiydi değişti 2aydan sonra biraz koyulas ti ne esmer nede beyaz ama oğlum 6aylik hala bembeyaz bide en ufak seyde kizariyor teni beyaz tenli oldu oglusum gözleri maviş ti 3.ayda açık kahveye döndü
Mom091 Sehrgk doğduğunda bembeyazdı. Gittikçe esmerleşmeye başladı kızım. Şuan 23 aylık bayılıyorum ten rengine. Millet bu ten rengi için solaryuma gidiyor. Kavruk kavruk😁😁😁 değişebilir yani☺️
tospikinannesiii Sehrgk benimde oğlum bemmbeyazz kırmızı dudakliydi ilk doğduğunda şaşırmıştım bizde bu kadar beyaz kimse yok demiştim 😂ama sonradan esmerlesti halen de öyle 😁
sedaaff96- Sehrgk Canım benim oğlan doğdu pamuk gibi bembeyazdı bi haftaya rengi baya koyulaştı sarılık falanda oldu her gören esmer esmer diyordu. Şuan 5 buçuk aylık ve bembeyaz oldu 3. Ayından sonra rengi açılmaya başladı