Cuucum Karakiz geçenlerde geldi başıma bir hastane çalışanı kızıma bakıp,bi kaç günlük mü dedi. Yok dedim az önce doğurdum 😀 hadsiz şey! Sizi çok iyi anlıyorum o nedenle
Karakiz Cuucum 😀😀 iyi dediniz bugun asimiz varmis ebemiz bebekleri ksristirmis isimler ayniymis haftaya saniyodm sabah ebemiz aradi asiniz var diye 😂😂bende yok dedim gulmeye basladi isimlerdn dolayi neyse gittik boy kilo olctu 1 hafta icinde 200 gr almis yani 4.200 olmusuz ebeye dedim dr her emzirdiginde mama ver dedi sende deseydin erkn dogdu anca biandami pehlivan olck dedi ebemiz mama verme dedi bende gece sadece veriyrm dedim sikinti deil o dedi icimi rahatlatti valla bi daha biri bise dediginde karsiligini vercm ewimdede olsam 😉
Kubra16 Sblylmz yoğurt ve sebze püreleri ile (kabak,havuç,patates,balkabağı,brokoli) başladım meyve olarak armut elma veriyorum. Sebze püreleri günde 2kez ufak bir kase veriyorum meyve günse 1 kez bir dilim elma yada armut rendeleyip veriyorum.