Motorolayı araştırdım memnun kalanlar var ama memnun kalmayanlar hep aynı şikayeti yazmış o yüzden kafam karıştı benimde. Wewell de aynı şekilde şikayet eden kadar etmeyende var onuda anlayamadım. Vtech iyi gibi sanki oda biraz daha az olumsuz yorum vardı