Mom091 Kızlar h&mden uyku tulumu alacağım. Kalıpları nasıl? Bedenine göre aldığım şeylerin bazıları tam oluyor bazıları büyük oluyor h&min. Kullananlar bir el atıversin bana🥰
Tcrtcr Mom091 ben aldım ama pek kullanamadım bebeğim sevmedi ağlıyor giydirince. Hm bedenleri buyuk olduğu icin 6 aylıkken 9-12 almistim penyesi guzel.kaliteli ama Dediğim gibi hic sevmedi. Ayaklı uyku tulumları daha cok Tavsiye ediliyor
iamthed Benim bebeğim hem en hem boy olarak iri bir bebek. H&M bu konuda hep tam oluyor. Yine de bir büyük alıyorum çoğu zaman salaş durmasını sevdiğim için. Gerçekten de beden konusunda mükemmel bence
Mom091 iamthed kızım şuan 3-4 yaş giymeye başladı. Evde bir sweat var 1,5-2 yaş. Hala büyük geliyor mesela. Şu penye uyku tulumlarından kullanıyor musunuz?
iamthed Mom091 Evet onlardan kullanıyorum. Benimki 1,5 yaşında ama 2-3 yaş aldım. O biraz uzun oluyor ama uyurken uzun olması avantaj diye düşünüyorum
Mom091 Tcrtcr benim kızım 23 aylık☺️ O da ayaklı sevmez muhtemelen. Ben kalıplarını merak ediyordum hiç penye tulum almadım daha önce çünkü. 3-4 alayım o zaman umarım olur☺️