Aylarca sarılıkla uğraşmış bi anne olarak hatırladığım sarılık kaka ile atılır ve altın sarısı olana kadar yapması lazım kakayı takip et demişlerdi günde 4-5 kez yapması gerekiyordu o dönemde idrarı diyen olmamıştı bana da
uyumayı kestiyse 15 günden sınra risk değil demişlerdi sonra anne sütü sarılığı çıkmıştı