Gulymn bnde zeytınyağını psmuk ile saç diplerine yedirdim biraz beklettim yumuşaması için. Sonra geriye doğru taradım zten bir kısmı kalkmıştı tararken ama bizimkş de cok yoğundu ben geç farkettim. Sonra kulak pamuğu aldım ve saç diplerinde cpk hafif baskı uygulayarak kaldırdım. Donra tekrar taradım gn içinde tırnak uclarımla da kaldırdm. İki yıkamada bitti cok fazlaydı. güzel durula saçlarını köpük kalıyodur canım geçmiş olsn